Korte vakantie bij Hestia!
Wij zijn gesloten van 14 april t/m 24 april. Tot snel!
Momenteel geen nieuwtjes, maar onze gastvrijheid blijft onveranderd warm!
Welkom bij onze FAQ-sectie! We hebben hier enkele veelgestelde vragen beantwoord om jouw ervaring bij ons zo soepel en plezierig mogelijk te maken. Mocht je meer vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je te helpen en vragen te beantwoorden! 😊
Bel ons gezellig op 043 409 04 05. We zijn er voor je van dinsdag tot zondag tussen 16:00 en 21:30. We kijken ernaar uit om van je te horen!
Dat vinden we leuk om te horen! Je kunt eenvoudig een kamer boeken via onze reserveringspagina. We vragen alleen een creditcard om je boeking te bevestigen.
Jazeker! Voor het terras nemen we geen reserveringen, maar bij aankomst kun je, als er plek is, zeker buiten genieten van je maaltijd.
Wij zijn er om je oproep te beantwoorden van dinsdag tot zondag tussen 16:00 en 21:30. Mocht je ons niet direct te pakken krijgen, probeer het dan vooral later nog eens. Anonieme bellers worden helaas niet doorverbonden.
We zijn geopend van dinsdag t/m zondag van 16:00 tot 21:30. Maandag gesloten, hou rekening met feestdagen kunnen openingstijden verschillen. Bel ons voor de zekerheid.
Er is vrij parkeergelegenheid beschikbaar direct kortbij ons hotel-restaurant. Als deze vol is, helpen onze medewerkers je graag met het vinden van een alternatieve parkeerplaats dichtbij. Klik hier om te zien waar je mag parkeren.
Jazeker, we zorgen ervoor dat iedereen zich bij ons welkom voelt. Ons restaurant en terras, zijn gedeeltelijk toegankelijk voor rolstoelgebruikers, ons hotel is helaas niet rolstoel toegankelijk. Heb je specifieke behoeften? Laat het ons vooraf weten, zodat we alles klaar kunnen maken voor jouw aankomst.
In ons restaurant en op het terras is jouw hond van harte welkom – we zorgen graag voor een gastvrije ervaring. In ons hotel daarentegen houden we de vloeren schoon en vrij van pootafdrukken, daarom zijn huisdieren daar helaas niet toegestaan.
Absoluut! Neem een kijkje op onze glutenvrije menukaart. We hopen dat je er iets heerlijks vindt.
We nemen jouw gezondheid serieus! Stuur ons van tevoren een e-mail met jouw allergieën, en we zullen samen kijken naar de beste opties. Vergeet niet dit ook te vermelden bij je bezoek.
Ja, we bieden cadeaubonnen aan van elk gewenst bedrag! Deze bonnen kunnen worden besteed in ons restaurant, bij afhaal en in ons hotel. Onze cadeaubonnen hebben geen einddatum en zijn uitsluitend bij ons in te wisselen. We werken niet samen met externe aanbieders van eetbonnen; alleen onze eigen cadeaubonnen zijn geldig.