iconHestiaFinal

Veelgestelde Vragen

Welkom bij onze FAQ-sectie! We hebben hier enkele veelgestelde vragen beantwoord om jouw ervaring bij ons zo soepel en plezierig mogelijk te maken. Mocht je meer vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je te helpen en vragen te beantwoorden! 😊


Reserveringen

Hoe kan ik een plekje reserveren in jullie gezellige restaurant?
Hoe kan ik een plekje reserveren in jullie gezellige restaurant?

Bel ons gezellig op 043 409 04 05. We zijn er voor je van dinsdag tot zondag tussen 16:00 en 21:30. We kijken ernaar uit om van je te horen!

Bel ons
Ik wil graag bij jullie overnachten, waar kan ik een kamer boeken?
Ik wil graag bij jullie overnachten, waar kan ik een kamer boeken?

Dat vinden we leuk om te horen! Je kunt eenvoudig een kamer boeken via onze reserveringspagina. We vragen alleen een creditcard om je boeking te bevestigen.

Kamer boeken
Kunnen we ook buiten zitten als we komen eten?
Kunnen we ook buiten zitten als we komen eten?

Jazeker! Voor het terras nemen we geen reserveringen, maar bij aankomst kun je, als er plek is, zeker buiten genieten van je maaltijd. 

Bel ons


Contact en Bereikbaarheid

Wanneer kunnen we jullie het beste bellen?
Wanneer kunnen we jullie het beste bellen?

Wij zijn er om je oproep te beantwoorden van dinsdag tot zondag tussen 16:00 en 21:30. Mocht je ons niet direct te pakken krijgen, probeer het dan vooral later nog eens. Anonieme bellers worden helaas niet doorverbonden.

Bel ons
Wat zijn jullie openingstijden?
Wat zijn jullie openingstijden?

We zijn geopend van dinsdag t/m zondag van 16:00 tot 21:30. Maandag gesloten, hou rekening met feestdagen kunnen openingstijden verschillen. Bel ons voor de zekerheid.

Bel ons
Wat zijn de parkeermogelijkheden?
Wat zijn de parkeermogelijkheden?

Er is vrij parkeergelegenheid beschikbaar direct kortbij ons hotel-restaurant. Als deze vol is, helpen onze medewerkers je graag met het vinden van een alternatieve parkeerplaats dichtbij. Klik hier om te zien waar je mag parkeren.

Waar mag ik parkeren?
Is jullie locatie toegankelijk voor rolstoelgebruikers?
Is jullie locatie toegankelijk voor rolstoelgebruikers?

Jazeker, we zorgen ervoor dat iedereen zich bij ons welkom voelt. Ons restaurant en terras, zijn gedeeltelijk toegankelijk voor rolstoelgebruikers, ons hotel is helaas niet rolstoel toegankelijk. Heb je specifieke behoeften? Laat het ons vooraf weten, zodat we alles klaar kunnen maken voor jouw aankomst.

Bel ons


Huisdieren

Mogen onze viervoetige vrienden ook mee?
Mogen onze viervoetige vrienden ook mee?

In ons restaurant en op het terras rollen we de rode loper uit voor jouw hond. In het hotel houden we de vloeren vrij van pootafdrukken dus zijn helaas huisdieren niet toegestaan.

Bel ons


Voedselallergieën en speciale diëten

Hebben jullie opties voor iemand met een glutenvrij dieet?
Hebben jullie opties voor iemand met een glutenvrij dieet?

Absoluut! Neem een kijkje op onze glutenvrije menukaart. We hopen dat je er iets heerlijks vindt.

Bekijk menukaart
Ik heb een allergie; hoe kunnen jullie mij hiermee helpen?
Ik heb een allergie; hoe kunnen jullie mij hiermee helpen?

We nemen jouw gezondheid serieus! Stuur ons van tevoren een e-mail met jouw allergieën, en we zullen samen kijken naar de beste opties. Vergeet niet dit ook te vermelden bij je bezoek.

Mail ons

Reserveren voor in het restaurant kan alleen telefonisch momenteel

Di - Zo, 16:00-21:30
Telefonisch bereikbaar

Anoniem bellen is helaas niet mogelijk

PARKING